Ögonkräm

Skrivet den 2011-03-24 kl 10:27:59 i kategorin av Jenira
Permalink

Använder du ögonkräm? Om inte, börja idag. Huden kring ögon är extra känslig och behöver en speciell ögonkräm så att man inte får rynkor. Jag personligen har prövat många olika. Men just nu har jag fastnat för Luch ögonkräm. Jag vet inte om jag ser någon stor skillnad, men jag skall ge den en chans innan jag byter. Men denna kräm kan man ha i kykskåpet som sedan ger en härlig lugnande effekt. 

Tidigare använde jag Benefits ögonkräm som även är bra, men jag har töttnat lite på den. Men den är bra mot svarta ringar runt ögonen. Samma gäller för Lush och den finns i Sverige.

När jag var i Sephora sist i USA, så fanns det en kräm för 100 dollar som jag var tvungen att fråga om. Vad var så himla specellt med den? Och hon sa att den var både anti-rynk kräm och tar bort mörka ringar under ögonen. Medan dessa som jag prövat tar enbart bort mörka ringar. Så i framtiden får man nog investera i något som gör mer underverk. Man måste ju tänka långsiktigt. 

Men jag är sugen på att pröva dermalogicas ögonkräm samt några andra märket som jag läst på Google skall vara bra. Men just dermalogica har fårr bra recensioner. 

Glöm inte att du ska dutta ögonkrämen med fingertopparna och inte smörja in den.






Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: