Ny i sminkfamiljen

Skrivet den 2011-03-03 kl 21:03:03 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag var förbi Make up store häromdagen och gjorde mig en investering. Jag vet inte om ni såg bilden på sminkningen som jag visade häromdagen. Jag handlade i alla fall "tri brown" som jag tror att jag kommer få stor användning av, både som ögonskugga samt för ögonbrynen. 

Men jag hann se den vaniljvita pennan som hon hade i ögonen. Den fick också följa med. Nu saknas det tre saker i sminkfamiljen:

- Ny mascara
- Naturell men fab ögonskugga för dagligt bruk
- Loreals magic touch conceler - den bästa hittils

Jag köpte en benefit conceler i USA, som jag inte använder, den passar inte min hudton, jag tycker inte att den passa mig alls. Den är inte mycket använd kan jag säga. Så om någon vill ha den, kan jag skicka den till er. 

Maila mig: [email protected]


Kommentarer
Sana

Mascara - Diorshow blackout



Den bästa mascaran som finns!!!

Jag har provat Maybelinne, Lancome, massor men den här är helt oslagbar.

Lite dyr men totalt värt det :)



2011-03-05 @ 14:50:22
URL:
Carra

Men blir den inte kladdig??

2011-03-05 @ 19:16:32
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: