Matblogg - för de som gillar mat

Skrivet den 2011-03-13 kl 16:30:46 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag läste i DN om Lotta Lundgren som driver bloggen Om jag var din hemmafru och hon har släppt en kokbok som jag är väldigt nyfiken på att köpa. Hon har helt fantastiska nya recept och jag vill lära mig laga ny mat och blanda smaker som jag aldrig tidigare prövat. Boken Om jag var din hemmafru har fått bra recensioner och jag ska börja samla på kokböcker har jag bestämt. Jag älskar att läsa recept. Jag vet inte varför, men jag bara älskar det. Så det blir nog ett klick hem till min samling. Äv så länge har jag bara några böcker. En kladdkakabok, en om muffin och jag ska köpa hem båda Leilas böcker samt Nigella såklart. Men de kan jag köpa sen. Hur ska jag liksom bära med mig allt :)

Men kolla bara framsidan. Jag skulle kunna beställa boken bara för att den är så fin.

Kolla in hennes blogg: http://hemmafru.taffel.se/

Ett till mål: Samla på BRA kokböcker....



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: