Lite saker som surrar i huvudet på mig

Skrivet den 2011-03-01 kl 20:07:52 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag är lite sugen igen som vanligt på saker som jag absolut INTE behöver. Men jag hitta en härlig smink bild från Tesesa Grundins blogg på Elle.se. Jag gillar den naturliga smink looken lika mkt som den spacklade looken till fest. Jag har lite speciella ögon, då det inte syns på bild hur mkt ögonskugga jag än har. Men för det mesta strävar jag efter att få en mer naturlig look till vardagen. Jag tror det är där mina pengar kommer att hamna i framtiden. Som typ: Primer, conceler, ögonkräm och highligher. En bas är det bästa för ansiktet.

Sen är jag sugen på att sätta en färgklick i min garderob. Här kommer lite bilder från mina tankar.




Jag gillar verkligen sminkningen. Tydligen har hon använt sig av denna ögonbryns palett som jag def. ska satsa på. 185 kr på Make up store och även en beige penna. Jag hann hastigt att gå förbi make up store, men får göra ett till besök under veckan.




Är verkligen sugen på en färgklick, dessa från Zara. Dock så hitta jag ingen av dessa i röriga Zara. Trist!


Gillar denna Chic väska, skulle passa till våren/sommaren


Kommentarer
shirin

mina ögon är presis likadana, skuggan syns bara när jag blundar..det kallas monolids på engelska och betyder att man har ett litet ögonlock typ :)Gillar dina ögon!

2011-03-02 @ 01:13:40
URL:
Carra

ohh kul att någon annan delar samma problem. Jag visste inte att det fanns ett namn. Kul och veta...TACK :)

2011-03-02 @ 23:25:14
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: