Just nu...

Skrivet den 2011-03-18 kl 22:46:09 i kategorin av Jenira
Permalink

Just nu bakar jag choklad macarons, men de är egentligen till Sarah imorn, men vi får se om jag lyckas. Jag kan säga såhär, har ni inget tålamod så glöm det. Eftersom jag tillverkade mandelmjöl från start så kanske detta var lite jobbigare än om jag hade beställt mandelmjöl, vilket jag kommer att göra i fortsättningen. Men just nu ska de stå i ytterligare en kvart och då har de redan stått i 45 min. Sedan ska de gräddas. Jag måste säga att det var svårt och få dem i samma storlek, men imorn får ni se slutresultatet. Jag valde choklad eftersom Sarah är ett chokladfan.

Så håll tummarna för mig. Medan jag väntar så blir det repris av veckans stylister.

Hoppas de blir såhär fina.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: