Jag drömmer i färg

Skrivet den 2011-03-10 kl 09:49:38 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag kollade på massa bilder från Paris modevecka och allt var så fantastiskt färgglatt. De som känner mig vet att jag använder sällan färgglada kläder. Men jag gillar att hitta en balans när man väl väljer roliga färger. Men nu verkar det som om man skall gå hejvillt.

Jag tror att man i dessa färgkombinationen ändå måste hitta den rätta touchen. Det är en konst att kunna kombinera rätt färger. Jag är inte så bra att blanda grönt med rött och blått. Jag kan mer, beige med brunt och naturvitt. Men jag kommer definitivt att satsa på lite färg i sommar.

Här är lite plagg som jag inspireras av:


Två klänningar som skulle sitta fint på vår/sommarfesterna. Med dessa skulle jag inte köra så mycket acc, då klänningarna säger mycket i sig.

jag tänker mig en snygg svart eller beige klänning med dessa skor. Härlig färgklick!

Jag vet inte om det var denna väska jag såg i butiken, men med ett par jeans och en vit top och svarta pumps..så skulle jag känna mig väldigt chic.

Jag gillar att sola, men jag undviker att sola ansiktet för mycket. Så i år kommer jag att satsa på en härlig stor solhatt.

Jag gillar dessa, med antingen vit eller svart top till och en svart kavaj. Men jag får se, jag tror inte jag skulle använda dessa mer än 2-3 gånger. Så det skulle i sådant fall bli ett par billiga. Men very chic till våren.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: