Härlig början på en helg

Skrivet den 2011-03-05 kl 20:05:12 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag älskar att göra något på en fredag, då känns helgen lite längre helt enkelt. Vilken härlig tjej helg det varit. Jag och Bobbsie bestämde oss för att mysa igår och Gud vad vi har pratat och ätit och pratat pch åter igen ätit. Men det var värt det, så skönt att bara ta det lugnt och prata av sig. 

Idag åt vi en god frukost och begav oss till stan och jag hittade en bluch/ögonskugga från Make up store och en tröja från Zara som ska tillbaka på måndag. Inte så fin på tyvärr. Ville ha en fin bas tröja som man kan ha under mina kavajer, men den var inte fin.

Sen blev det härlig lunch på Café del Mundo eller vad det hette. Nu ska jag bara mysa med en kopp te framför tv'n och kolla på melodifestivalen för jag är fortfarande mätt. Imorn är det dags att bränna bort en tiondel av dessa kalorier :) MEN DET VAR HÄRLIGT :)

Tack tjejer för en mysig helg och jag tänker fortfarande på Bobbsans fina servett ringar som ser ut som en diamantring, kanske köper med mig några innan jag åker hihihi. Så passande för en tjej kväll. 

Nästan lika fin som min :)
Måste nog ha en sån här trots allt
Självklart måste jag ha Macarons, även om dessa inte var de bästa jag ätit.
Jag vill åka till Larudee
Nu börjande spyan komma fram, vi slängde nästan all fondue..men frukten blev uppäten i alla fall. Banan och choklad är den bästa kombinationen.
Kommer sakna min Bobbsie
Känner man mig, så vet man vad jag har för relation till Chevré
Gillar ni min nya Rouge from Make up store?
Piffade upp mina fingrar med lite rosa
Himmelsk peanut butter efterrätt
Sist men inte MINST, Världens godaste morotskaka


Kommentarer
Sarah

Både maten, dekoren och ni såg helt fantastiska ut!Massor med kärlek till er tjejer :)

2011-03-05 @ 20:17:28
URL:
Sarah

har upptäckt en rolig sak, på bilden med chipsen & nötterna sticker det ut ett par fötter.. hehehe ..vems fötter?

2011-03-05 @ 20:19:14
URL:
Bobbii

Miiiina, haha!! Tack för en underbar helg min vän, tror vi alla behövde mysa lite.. =)

2011-03-06 @ 10:24:56
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Anu

Jaaa, tack för det underbara sällskapet, tjejer!

Och J, bildbeviset på you-know-what kommer snart! ;)

2011-03-06 @ 21:13:38
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: