Gula kyckling naglar

Skrivet den 2011-03-31 kl 22:08:52 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag hann springa till nya Topshop på lunchen. Det är farligt att jag jobbar i stan. Jag kan nog shoppa varjedag, året runt. Jag borde ha det som jobb. Jag hittade iaf en produkt som varit väl bloggad, så jag blev nyfiken att pröva den själv. Jag älskar Topshop kläder, men de ligger runt 599-999 kr för ett normalplagg så man vill ju vara lite mer säker innan man handlar dessa kläder, inget man bara tar och springer. Sedan har de så mycket fint att jag får beslutsånget och kan inte välja. Jag undviker alltid Topshop i London, jag får panik för att det finns så himla mycket och jag kan inte välja. Sist spenderade jag 3 timmar och handlade nada. Men de hade mycket fint, men inget jag riktigt behöver just nu. 

Jag var iaf mer intresserad av deras nya sminkserie som kommit ut. Jag gillade det jag såg. Så jag köpte deras skin glow. Den finns i två nyanser, en lite mer bronser som jag köpte och sedan en ljusare variant. De båda fungerar som en highlighter produkt som ska framhäva till exemper kindbenor. Jag älskar sådana produkter, som ger en naturlig look med lite glans. FAB! Ska pröva den imorn och i helgen DÅ DET SKA BLI VARMT OCH JAG ÄR FRISK!!

Sedan blev storshopping bland strumpbyxorna. Jag har verkligen fått skämmas för mina fula noppriga strumpbyxor. Jag köpte tre olika varianter: 100 den som täcker helt, 50 den för lite mer fest och 20 den, den mer tunna billiga varianten, bra att ha. När jag väl stod i kassan fick jag syn på det här snygga gula nagelacket som jag tror kommer vara snyggt i sommar. Kyckling sött. Det är mycket gult i sommar. 

Jag har inte kommit igång med träningen än, vilket känns surt, men kroppen är fortfarande blä. Jag tog med mig träningskläder idag, men tåget var 35 min sen, så jag tappade all motivation. Men nu har jag gjort en hårinpackning (vilket jag måste bli bättre på) och ska hoppa in i sängen. 


Imorn är det min sista dag (yayayayayayayayaaaaaaaaaaaa) sen blir det middag med SEB gänget på restaurang 1900. Jag kommer få stryk om jag inte röjer som jag hade lovat. MEN JAG ORKAR INTE, det är sanningen! Jag vill mer se fram emot en härlig kväll.



Kommentarer
Bobbii

Vart lite sugen på att köpa det gula nagellacket i måndags men det var för lång kö.. Gult är inte så fult längre.. =)

2011-04-01 @ 18:26:18
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: