Gaaaaaaaaaaaaaaah tiden går för fort

Skrivet den 2011-03-08 kl 09:07:13 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag kom hem efter att ha varit i stan och bytt min Zara tröja som var hemsk på, men sen hittade jag två nya vänner. Ett par nya ballerina. Jag visar er imorn. Sen hann jag köpa ballonger och en nagelförstärkare från Make up store. MINA NAGLAR E KAOS. Allt tack vare min dumma idé att pröva gelenaglar. Sedan dess har de aldrig riktigt återhämtat sig, så jag måste sköta dem.

Jag har gjort en slideshow till mamma och pappas fest på lördag. Gud vad lång tid det tog, men bra vart det. Jag blev nästan tårögd. Men jag sa nästan.

Men jag hitta massa roliga bilder som jag hade glömt. Jag tänkte visa några roliga :)

Aja, nu svimmar jag av trötthet. Imorn skickar jag även bio-kortet till vinnaren. Du mäker när du får den :)


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: