Dead tired woman in bed

Skrivet den 2011-03-26 kl 23:19:12 i kategorin av Jenira
Permalink

Kära vänner, jag har shoppat lite fina grejer idag som jag hade tänkt och visa upp, men jag håller på att dö av trötthet. Energin har sugits ur min kropp, jag minns inte känslan av att vara frisk. Snälla Gud, jag pallar inte mer. Ta min högra tå, men gör mig frisk. 

Så jag ska gotta mig med nya numret av MåBra, en av mina favorit hälsotidningar. Det var mellan den och Vouge (haha) men jag orkade inte med massa reklam idag (Vilket stora delar av Vouge består av). Kanske nästa gång.

En sak till innan jag gottar mig, kan någon snälla uppfinna ett mirakel piller mot förkylning, och inte massa trams piller för saker som lindrar förkylningen. JAG HANN JU INTE REAGERA INNAN DEN ANFÖLL MIG. Så ett mirakel piller tycker jag att dessa snillar skall ta fram. Jag kommer bli evig tacksam, det måste väl betyda något.



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: