Aktiv söndag men ändå relaxing

Skrivet den 2011-03-06 kl 22:26:14 i kategorin av Jenira
Permalink

Vänner mina, hoppas att ni haft en underbar söndag. Jag är nyduschad och nytränad (jag hade väl lite kalorier att bränna från helgen) och ska snart föna mitt nyklippna hår. Jag har bara klippt mig 3 cm, men jag känner verkligen stor skillnad. En sådan frächhet, jag måste lära mig klippa oftare. 

För mig är att klippa mig en upplevelse, så jag brukar lägga ut ett par extra hudralappar för att få lite extra service. Jag klippte mig på Klipper på norra Bantorget och jag gillade det verkligen, fina lokaler och massagestol medan man tvättade håret. Jag ska nog unna mig lite lyx då och då. Det är väl därför man jobbat 8-17 eller?

Men idag var jag och storhandlade med mamma, för nästa vecka är det hennes fest som jag ska vara delaktig i. Så jag körde bil efter 3 månader, men det gick jättebra och kul var det också. Jag älskar köra bil, men jag måste säga att jag är helt blind av solen, även om de fina brillorna var på. 

Appropå brillor så passade jag på att inviga mina fab rayban som jag fick av min Boo i julklapp, nu när solen lyser. Gud så härligt det var ute, jag bara längtar tills all IS smälter så att man kan gå som en normal människa igen. Vi åkte vidare till Grändy C där jag hade lite ärenden bland annat till festen och ambassaden.  

Jag måste säga att jag har alltid tyckt att det är pinsamt att ta kort offentligt bara på mig, men nu bryr jag inte. Pinsamt är för mesar. Jag lever en gång och om någon tycker det e pinsamt, så är det väl deras loss. Jag får massa roliga minnen som jag kan skratta åt när jag är 60 år.

Sedan blev det i alla fall liten Choklad attack ätning, det måste vara mens-genen, det är tyvärr ingen jag kan styra :) Sen så fick jag straffa mig på gymmet, men nu känns allt helt underbart när man ska få sova. Nästa vecka ska jag träna lite bättre än denna, så såhär ser mitt träningsschema ut:

Måndag- Ledig (Hallååååå jag duschade ju idag)
Tisdag - Joggning eller fuego om jag hinner, men säkerligen inte som vanligt
Ondag - Yoga
Torsdag- Joggning 30 min och intervall 10 min
Fredag - Ledig
Lördag - Cross 40 min
Söndag - Bodypump

Haha vi får se om jag klarar det :) Man behöver ju inte göra allt...men att ha en plan känns bra. JAG HAR INGET LIV SÅ LÅT MIG VARA!!!!!!!!! TID ÄR DET JAG HAR och jag gillar att äta som ni har märkt så då måste man hitta balansen i träningen, så att man får det goda av båda delarna. Det är min filosofi, ät gott, träna massa och upplev massa. 

Fick såååå mycket vårkänslor idag, jag som alltid fryser frös inte alls..så brillorna kom på. Jag e sugen på ett par till Ray Ray.
Min nya frisyr, like? FINE, det är ingen skillnad, men jag märker det i alla fall :)








Kommentarer
Kali

SNYGGA GLASOGON pa en snygg tjej!! :)

2011-03-07 @ 14:09:03
URL:
Sarah

Jag håller med föregående inlägg!

ursnygga!!!

2011-03-07 @ 23:45:05
URL:
Carra

rodnar..om jag kunde

2011-03-08 @ 00:12:04
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: