Veckan som gått

Skrivet den 2011-06-29 kl 15:50:17 i kategorin av Jenira
Permalink

Nu är det dags att vakna upp igen, det har varit helt FAB FAB FAB men nu får jag skärpa mig. Igår var jag helt nere inombords fastän jag gjorde hundra saker under dagen. Jag åt lunch med svärföräldrarna på mitt favvo ställe och sedan kom Libby hem till oss efter jobbet. Vi ska nämligen uppträda på en "Holud", översättningen blir gulfesten innan bröllopet. Den är redan nästa vecka och jag har inte dansat på hundra år, men jag tänkte att det kan bli en bra sysselsättning nu när föräldrarna är borta. 

Om jag snabbt skall kortfatta veckan som gått så var den rolig, händeserik och varm. Jag var omringad av roliga människor och det kändes som om vi hade planer vartenda sekund. Jag och min bror joggade på morgonen och efter det åkte vi alltid någonstans eller åt åt åt. Om min bror bodde i USA skulle han nog vara en fetknopp, han åt alltid de största hamburgarna man kunde hitta. 

Sista kvällen åkte vi till Ananpolis där det finns en mysig stad med massa människor (säkert turister) vid vattnet. Vi åt glass och bara njöt av det härliga vädret. När Anapolis blev trist så fortsatte vi till Baltimore och åt middag på Cheesecake Factory, man kan ju inte missa Cheesecake factory utan att ha varit här. 

Jag fick såklart världens gråtutbrott på flygplatsen, jag lät som ett barn som forlorat sin mamma, men jag tror att jag för första gången insåg att jag flyttat hit och att jag inte kommer träffa min familj på länge. Igår kändes det tomt hela dagen men idag känns det lite bättre. Man vänjer sig nog efter ett tag, jag tror att jag plötsligt vande mig att ha dem nära hos mig. 

Nu ska jag upp och äte frukost och sedan träna på dansen. 




Kommentarer
Kali

Vilka fina kort!! Ser ut som ni hade det jattetrevligt!

2011-06-29 @ 19:24:17
URL:
Carra

Ja det va trevligt, jag önska du kunde stannat några dagar till. NÄSTA gång e det vår tur för äventyr

2011-06-29 @ 20:16:40
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Annis

Du måste nästan sluta lägga upp bilder på all mat ni äter...ser så himla gott ut!!!! =)

Får lite panik nu när jag ska åka bort, kommer inte kunna läsa din blogg...men desto mer att uppdatera sig på när jag kommer hem!!!!

Ha bästa sommaren!!!

2011-06-30 @ 11:51:54
URL:
Carra

Hoppas du får en underbar sommar och en bästaste födelsedagen någonsin :) Hälsa familjen

2011-06-30 @ 18:43:05
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: