Väntrum

Skrivet den 2011-06-03 kl 06:19:50 i kategorin av Jenira
Permalink

Usch vad jag inte gillar väntum. Jag har alltid haft något emot det, och här var jag tvungen att sitta med en halvtimmes pappersarbete. På slutet slutade jag läsa alla blanketter och skrev på allt, hur dum får man vara liksom ? Det kunde säkert stått vad som helst på dem, men jag orkade verkligen inte. 

I ett av papprerna hade jag tydligen bett om att få ta ett cell prov, så går det när man inte läser vad man skriver på. Men lika bra att få det gjort "I guess". Jag har ett problem och det är att komma ihåg att ta piller varje dag, så min kusin sa att det skulle finnas någon sms tjänst telefonen som påminner en, så jag hittade en app just för dessa piller, hoppas det funkar.

Jag måste säga att jag fick mycket gjort idag och känner mig riktigt duktig, jag åkte till Michaels efter träningen  och det är en butik som påminner om "Tiimari". Minns ni den butiken? De har ALLT krims krams man kan önska sig till all slags pyssel och världens störst bakhörna osv. Jag skulle köpa mig en giftbox och stannade allt för länge i butiken som vanligt. Sedan åkte jag till Mall för att framkalla en bild på mig och min Gubbe och fick vänta en timme. Då passade jag på att äta deras " Chop chop Pita sallad" som jag älskar. Har börjat vänja mig och äta ensam. Det är inte farligt alls :)

Jag hann även göra i ordning alla små väskor som alla "groomsmen" skall få imorn. Imorn är det även en av "groomsmens" födelsedag som vi skall fira på kväll, det ska bli kul. 

OK sovdags mina vänner, imorn är en ny dag och nya tag och det är fredag :)

Tommy H slipsar i maskulina påsar

Bläääh

Utomhus poolen i gymmet, här ska jag hänga i sommar

Sjukt god sallad med varm pitabröd

Min nya app :)



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: