Turist i sin egen stad

Skrivet den 2011-06-23 kl 00:13:56 i kategorin av Jenira
Permalink

I måndgas var jag och familjen i DC, vi hade knappt varit med familjen så därför bestämde vi oss för att åka till DC för att kolla på dess sevärdigheter. Självklart började vi med vita huset och att vinka till Obama sedan hittade vi en gräsmatta framför The Capitol och där fastnade vi med att busa i en timme. Jag ville så klart ha ett hoppkort och efter det så ville alla ha ett hoppkort. Det roliga var att se andra bredvid göra samma sak, jag antar att det är smittsamt. 

Dagen var väldigt rolig och vi slutade kvällen i Georgetown och en mysig Thai restaurang. Maten var god men så stark att jag fortfarande får springa på toaletten varje dag. Det var otroligt mysigt att få hänga med familjen och äta massa onytta saker hela dagen. Jag sitter varje dag och mumsar med godispåsen som jag fick av mina två kompisar Nerr och Karine. Varje dag här är fullspäckad men jag kommer sakna dem när de åker. 


Tunika: Forever 21
Favvo väskan från Bianco (gammal)
Armband: H&M
Ring: Forever 21


Obamas hus


The Capitol


Efter många försök


Library of Congress


Georgetown



Papaya Sallad


Drunken Noodles gott men inte bra för min mage




Kommentarer
Pantea

aaaa....jag blir galen...såg bilderna en snabbis bara..så fantastikst fiiiint allting var! Å du vackra vackra brud...WOW säger jag bara! Önskar dig det bästa Virriga tant Vera =)

Kraaam

2011-06-23 @ 13:55:16
URL:
Bobby

Fina du... <3

2011-06-27 @ 13:07:53
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: