Trauma upplevelse

Skrivet den 2011-06-17 kl 05:58:07 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag hade jag en bra dag tills jag gick för att jogga med min bror och min man, de var flera meter före mig och plötsligt ser jag dem stanna upp och jag tror att något har hänt eller att någon skadat sig. NEJ NEJ utan mitt på vägen låg en orm och jag fick panik och kunde inte röra mig. I min panik så började jag springa åt andra hållet tillbaka till bilen, JAG VÄGRADE LIKSOM hoppa över varelsen. Jag kunde inte fatta att den bara låg där och hela vägen tillbaka kunde jag inte kolla omkring. Jag tror jag precis fick tillbaka min lust för gymmet. 

Resten av dagen spenderade vi i DC och gjorde lite ärenden. Just nu är det storm här och hela veckan har det visat att det skulle vara fint väder på lördag tills idag. Men sånt är livet, man kan inte haka upp sig på väder och sånt. Jag fick regn i Sverige också och det blir så ibland. Om det inte regnar under dagen så är jag supernöjd, sen får det regna hur mycket som helst. 

Imorn kommer min kusin, sen kommer jag ha en liten bloggpaus eftersom jag ska åka till hotellet imorn, men jag uppdaterar allt efter helgens festligheter. 


Vi måste ju visa vackra Georgetown


Älskar persisk mat


Så det där med bantning....




Kommentarer
Bobby

Ooo me want some donuts

2011-06-18 @ 03:56:34
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: