Sommarlov

Skrivet den 2011-06-30 kl 18:33:43 i kategorin av Jenira
Permalink

Minns ni sommarlov? Var det inte den bästa tiden under året. Jag brukade ofta sakna mina kompisar under sommaren då många av mina vänner brukade åka bort till deras sommarställen. Men jag har härliga minnen från sommaren, speciellt det året jag hade mitt gäng efter 9:an. Vi var ett gäng på 6 tjejer och 3 killar och varje dag kändes det som om vi gjorde något kul. Det var en bra sommar. 

Man kan nästan säga att jag har lite sommarlov just nu, eftersom jag vaknar när jag vill, jag har inget jobb med bestämda tider och kan göra lite vad som helst när jag känner för det. Många timmar av dagen försvinner av att jag latar, men är det inte vad sommaren är till för. Jag har nästan alltid haft sommarjobb under sommarlovet dock bara under en viss tid så att man kunde ha kul under resten med lite cash i handen. 

Igår var vi hemma hos min vän Libby för att träna på dansen, fy vad jag ångrar mig att jag satt mig in i denna situation. Det är mycket jobbigare än vad jag hade förväntat mig och kräver massa träning. Jag är en sann Hitler under sådana prestationer, ska vi dansa så ska det vara bra och alla ska göra likadant. Jag tror jag går i pension i dansen efter denna.

Sitter just nu ute med frukosten och njuter av vädret, idag måste jag gå och träna eftersom det gått några dagar sedan jag gick till gymmet. Måste sluta gömma mig. Jag saknar fortfarande familjen jättemycket. 


Gårdagens mellis


Frukost macka med favvo osten Peppar Jack Cheese

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: