Softa

Skrivet den 2011-06-13 kl 04:25:44 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag har vi verkligen "softat" hela dagen, vi tvingade oss till gymmet men vi har lovat varandra att inte gå dit nå mer denna vecka för att motivationen har försvunnit helt. Vi hatar stället och att jogga där nu. Jag har tränat 7 dagar i veckan och börjar spy på mig själv, detta är inte normalt. Jag ska INTE jogga denna vecka på löpbandet, det är så trist så att jag håller på spy varje gång jag ställer mig på löpbandet ( kanske är det dags att byta musik). 

Efter nästa helg så ska jag ta några dagar ledigt från träningen och efter det börja träna som en vanlig människa dvs. några gånger i veckan. Detta är inte normalt och tyvärr blir det tråkigt i längden. Idag är det basket final och därför bestämde vi för att beställa hem kinamat och bara lata hela dagen. Imorn är de måndag och jag måste hinna med lite saker innan alla kommer hit. En sak är att städa städa städa.  Det får bli storstädning vecka. Jag fick ett spännande mail från House of Sweden, men jag blir så irriterad att mitt tillstånd aldrig kommer :( VARFÖR MÅSTE DE ALLTID TA SÅ LÅNG TID PÅ SIG??????Jag vill ju bara börja jobba.


Kommentarer
sarah

Thai maten ser fantastiskt god ut!

2011-06-13 @ 16:57:29
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: