Rastlös

Skrivet den 2011-06-15 kl 20:13:04 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag satt ute på altanen och åt lite ananas och hörde hur de andra i huset fnissade åt mig. De tyckte att jag såg så himla avslappnad ut medan min man springer omkring som en sann Groomzilla (hihihi). Jag vet inte vad mer jag skall göra så jag tar min tid och bara tar det lugnt. Men jag är samtidigt så himla rastlös eftersom jag bara väntar på att familjen ska komma. BARA NÅGRA TIMMAR KVAR!!!

Jag gick till gymmet idag och jag spenderade max 10 minuter. Jag tror jag blivit allergisk, är det möjligt? Jag tror det är sant, jag kan inte stå på löpbandet längre. Vi behöver en paus från varandra. jag kan göra annat, men INTE LÖPBANDET. 

Nu ska jag ut och softa lite mer tills vi åker till Dullas Airport.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: