Fortfarande vaken..

Skrivet den 2011-06-08 kl 09:14:35 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag var jag på utbildning hos Apple store och jag lärde mig så himla mycket saker, jag ska kolla om det finns fler utbildningar hos dem. Man har en hel dator med massa funktioner och jag har liksom ingen aning om hur man använder alla dessa program. Dock tack vare denna utbildning har jag suttit med min slidshow och försöker bränna den nu.

Efter utbildningen fick jag åka till Silver Spring för att träffa de två personer som skall vara "host" under kvällen. Vi satte oss på mysiga och underbara samt favorita Nandos och åt middag medan vi gick igenom programmet. Jag älskar deras mat och får massa minnen tillbaka när jag pluggade i Manchester.

Idag prövade jag även massa brudslöjor, det var väldigt roligt måste jag säga. Jag ska tillbaka dit imorn, ska se om jag kan ta någon bild. Jag vill helst köpa den imorn eftersom min hårfrisör skall komma för att göra en "trial" innan nästa vecka (OMG DET ÄR NÄSTA VECKA). 

Imorn av alla dagar måste jag vakna tidigt och jag har fortfarande inte somnat. Jag har hållit på med min slide show om mig och min Gubbe och vill att den skall bli klar. Hoppas det funkar att bränna den på en dvd denna gång. Jag är riktigt nöjd denna gång och hoppas allt folk uppskattar den. Jag har lagt ner min själ :)

HOPPAS JAG LYCKAS BRÄNNA DEN....HOPPAS!!!!


Älskar min bekväma kjol från H&M

Älskade Nandos



Kommentarer
Kali

Va fin du var i den outfiten! Ja...Nandos ar bast...har massa minnen fran tiden i Dublin! Synd att den inte finns i Boston...



Ser framemot din slideshow!! :)

2011-06-08 @ 15:13:31
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: