De är hääääääär

Skrivet den 2011-06-16 kl 15:43:41 i kategorin av Jenira
Permalink

Det var en lång väntan på flygplatsen men till slut kom de, men min kusin var fast någonstans där inne så vi väntade minst 3 timmar totalt på flygplatsen och 2,5 timme i trafik hem. Det känns helt overkligt att de är här hos mig, men otroligt kul. Väldigt kul att se kusinen min och prata gamla minnen. Han är som en bror till mig. 

På kvällen åt vi massa god mat och tog en promenad för att bränna bort lite av allt fett, men de gick så sakta att jag hann gå hem långt innan dem. Bara några dagar kvaaaaaaaaar. Idag kommer även min mans kusiner från Chicago, så det kommer bli fullt hus. Det är charmen med bengaliska bröllop, under mitt bröllop i Sverige så hade öppet hus i veckan, mina kompisar kom in och ut och det var helt fantastiskt. Jag älskar när det är livligt hemma. 


Hatar att vänta....


En solad Snor Broooor


Min mamsen

God mat på kvällen, svårt att kontrollera sig


De var så himla slöa, jag hade ju kalorier att bränna

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: