Bangladesh väder här

Skrivet den 2011-06-01 kl 05:39:22 i kategorin av Jenira
Permalink

Det känns som om jag är i Bangladesh, så varmt är det här och idag var det nästan jobbigt att jogga ute. Men jag klagar inte, man har ju upplevt en lång vinter, så lite svett skadar inte. Det enda är att det bara är Maj, vad kommer hända i juli?

Denna fredag är det "rehersal week" och vi ska träffa alla personer som skall uppträda och äta middag tillsammans efterråt. Ska bli kul och gå igenom programmet. 

Idag har jag tänkt mycket på min pappa och hur mycket jag saknar honom. Han är en mycket speciell person och gett mig massor massor av kärlek. Han är så söt att han ibland brukade knackade på dörren bara för att säga att han älskar mig och jag som irriterande tonåring brukade bzzzzzzzzzzza bort honom. Dumma jag och nu sitter jag och tänker på honom hela tiden. 

Ska sova och vara lite mer aktiv imorn och inte som idag, även om man inte har ett jobb, så tror jag att man blir knäpp av att sitta hemma. Jag tror att det är bättre att sufta utanför hemmet och göra sig ordning och vara aktiv ute. Ska köpa ett fint kort och skicka till pappa imorn :) 

Aja, tillbaka till " The Braxtons" (TV serie med Toni Braxtons och hennes sjuka systrar)

Tamar är en av hennes knäppa med roliga syster, hon är hon anledningen till att jag kollar på denna reality serie. TRO mig det finns så många reality serier här, men de flesta är väldigt roliga


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: