Värmen

Skrivet den 2011-07-02 kl 21:29:25 i kategorin av Jenira
Permalink

Sitter ute på altanen fast det är 34 grader ute och min man gömmer dig hemma med AC. Jag gillar värme och kan mycket av det. Jag har ofta ont i ryggen och fryser hela tiden så lite värme gör mig bara gott även om jag svettas som en gris just nu. 

Igår kväll var jag på min första "Jazz in the garden" och det var helt fantastiskt. Det fanns människor från hela världen kändes det som och stället var helt fullsmockat. Jag älskar att se mycket människor och fylls helt med liv. Vi hade med oss lasangen som jag gjorde innan vi åkte och satt där och njöt av musiken, människorna och min hemmalagade lasange med fullkornsplattor. Den såg inte så god ut, men jag var helt nöjd med resultatet.

Efter det gick vi på bio och min man ville se Transformers, jag kan erkänna att jag gillade ettan, men jag kände på mig att jag INTE skulle gilla den tredje filmen och visst hade jag rätt. Jag somnade på slutet och det händer nog aldrig. 

Idag har vi varit duktiga och gymmat på morgonen och sedan blev vi sugna på Nachos. Jag är inte en höjdare på att laga mat, men tacos mat är alla bra på. Så jag gjorde något som jag och min vän Mandy gjorde mycket under våra unga dagar, en Nacho de Lux tallrik. Det var riktigt gott och nu kan jag inte andas för att jag är så mätt. 

Så nu sitter jag och svettas i skuggan och solar benen i solen. Vi ska åka till Bethesda lite senare för att kolla på vår första lägenhet, jag är superglad och hoppas att vi gillar det. Men det är som sagt vår första, sedan blir det en tur till DC och möta upp hans kompisar och kanske röka lite vattenpipa. 

Ibland är man en hurtbulle...ibland


Bakade min svärmors favorita tosca kaka



Jazz in the garden, hit måste jag komma tillbaka, det är varje fredag med olika artister


Nacho de lux MUMS



Kommentarer
Sarah

varför har vi inte sådana roliga tillställningar i detta land!!



Din lasagne såg gudomligt god ut.

PUSSS

2011-07-03 @ 00:06:56
URL:
blaggeur

åhh våra goda nachos!! så sjukt gott d ska jag göra

2011-07-05 @ 16:10:30
URL: http://blaggeur.blogg.se/
Carra

Jag tänkte på dig :)

2011-07-05 @ 16:44:03
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: