Vad är en sommar utan glass

Skrivet den 2011-07-01 kl 04:18:25 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag blev jag så sugen på Tutti frutti glass, det är en kedja här som säljer frozen Yogurt glass med massa olika toppings. Jag skulle kunna gå dit varje dag men det är en bilresa dit. 

Min mage mår inte bra, vad ska man göra när matsmältningen inte fungerar. Jag brujade ta samarin men nu vet jag inte vad jag ska ta. Jag får fråga imorn på deras "Pharmacy". 

Imorn är det fredag och helgen innan 4th of July dvs. deras Independence day. Det är en stor helg här och alla har den dagen ledig för att grilla och kolla på fyrverkerier. Eftersom vi precis haft bröllopsfesten har vi inte kunnat planera något ordentligt. Vi tänkte åka till Ocean city och bada men alla hotell är fullbokade. Så vi får se, jag blir nöjd om vi kan åka till DC för att kolla på fyrverkerierna och äta amerikanska burgers. 

Imorn blir det mer chill, än så länge har vi planerat att åka in till DC, för varje fredag har de något som kallas "Jazz in the park". Min man pratar om det hela tiden och att jag kommer älska det, så vi får väl se :)


Sommar fisk middag och en bit butter chicken :)



Tre helt olika blandningar

Mums vill ha mer

Kommentarer
Kali

Tankte du fixa magen med 3 bagare glass hihi Skamt asido, dina mattallrikar ser alltid sa goda ut (och nyttiga)!! Haller med dig...sommar=glass!!

2011-07-01 @ 05:07:24
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: