Nyttigheter och onyttigheter

Skrivet den 2011-07-11 kl 18:12:44 i kategorin av Jenira
Permalink

Helgen som gick innehöll inte bara massa bröllopsfestligheter utan även massa annat. I lördags så åkte vi till Bethesda för att kolla på lägenheten vi såg för någon vecka sedan. Jag gillade verkligen lägenheten, vi kollade på både lägenheter med en och två sovrum. Vi gillade vad vi såg, men vi tänkte i alla fall kolla vidare så att vi vet vad vi har att jämföra med.  I en av lägenheterna så blev jag helt kär i dekoreringen och kommer definitivt att sno vissa ideér :)

Igår så beslöt vi oss att göra något annorlunda, så vi packade en picknick korg med massa onyttigheter och begav oss till Cunningham Falls som ligger ingefär en och en halvtimme från där vi bor. Väl framme så var vi hungriga och bestämde oss för att sätta oss vid vattnet och äta och ta det lugnt innan vi började vår vandring i skogen. 

Det hela var väldigt avkopplande och jag besöt mig för att åtminstånde doppa mina fötter i det varma vattnet. Det var många barn familjer där och det fanns många aktiviteter att göra om man inte ville bada eller sola. När vi väl hade förätit oss, så ville vi bränna bort kalorierna. 

Vandringen var jätte jätte jätte rolig och tuff och vi hade nog gått vilse om det inte var för alla människor som gick före oss. Poängen med vandringen är att man till slut hamnar vid ett vattenfall. Det hela var fantastiskt och vill man så man kan stoppa in huvudet under vattenfallet. Vi spenderade en bra stund att enbart koppla av vid vattenfallet och sedan begav oss tillbaka till bilen för att åka hem. 

En superdag och jag ser fram emot att göra om detta :)


En inredning i vår smak 


I Bethesda blev vi sugna på riktiga hamburgare och dessa var nog de bästa jag ätit hittils


Jag hatar min man för att introducerade mig till "Sweet potato chips"


Min man skulle lämna tillbaka några skjortor på H&M och jag kom på, OMG jag bär H&M från top till tå. Allt från väska, till halsband, skor och underkläder. Jag borde bli sponsrad :)




Inget riktigt badande men jag var tvungen att doppa fötterna i alla fall.


Då var det dags att "go hiking"


Vattenfallet




Min Boo har riktiga hiking skor den nörden :)


Jag skulle kunna sitta här i timmar...


En super dag tillsammans


Dags att åka hem


Men varför inte en Beefdog på vägen hem. Våra Sunday är vår nya funday.



Kommentarer
blaggeur

Va gulliga ni är som hittar på så mkt att göra helatiden.. tummen upp!!

2011-07-12 @ 13:23:16
URL: http://blaggeur.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: