Ny besatthet

Skrivet den 2011-07-15 kl 06:52:24 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har alltid varit besatt av TV och serier men nu har jag hittat en ny besatthet och det är the "Food network ". En hel kanal med massa matprogram och en av favoriterna är programmet "Chopped". Fyra kockar får en korg med konstiga ingredienser och måste laga en rätt under kort tid. Jag önskar verkligen jag hade talang för att laga mat. Jag är duktig på att läsa recept, men jag hoppas på att lära mig laga från hjärtat och lära mig hur smaker kombineras på olika sätt. Min mamma kunde inte laga mat som ung och nu är hon FAB så det finns hopp för mig :)

En gång när jag och min man var i DC så kollade vi in i ett skyltfönster och där pågick en "cooking class" och det får bli en aktivitet för oss någongång. 



Man måste ju älska killen från Fab 5


Loooove it



Kommentarer
Kali

Omg, är du också besatt? :)Jag har varit besatt av den sen jag flyttade hit...älskar den kanalen...

2011-07-15 @ 13:44:48
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: