Lite Shopping

Skrivet den 2011-07-12 kl 03:11:48 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag åkte min Boo till Californien med jobbet och han ska vara där tills på fredag, så jag måste hitta på saker att underhålla mig med. Jag har lovat att börja plugga till US körkortet så det får bli imorn. Idag latade jag och städade och åkte till gymmet. Sedan blev det familjemiddag på kvällen. Det positiva när jag är ensam i huset med familjen är att jag får tid att umgås med dem mer än vanligt och på kvällarna äter jag alltid middag med familjen, vilket vi sällan gör annars. 

Jag har inte shoppat så mycket under de senaste veckorna, man behöver liksom inte det lika mycket när man inte jobbar (säger vi). Men i helgen var vi i DC och medan min man sprang in i H&M så speed shoppade jag under 15 minuter. Det blev en klänning från H&M under 300 kr och två par ballerinas. Under veckan hittade jag även en soft klänning från Forever 21 under hundralappen. Så lite budget shopping gör väl ingen skada :) 

Nu ska jag fortsätta kolla på Cake Boss, jag måste besöka hans butik när jag är i New Jersey.


Puderrosa klänning: H&M
Blåvit: Forever 21


Jag använder oftast ballerina till vardags

Jag älskar Cake Boss



Kommentarer
Kali

Har missat Cake Boss helt och hallet....bakar han tartor eller annat ocksa?

2011-07-13 @ 04:11:34
URL:
Carra

I hans program bakar han de coolaste tårtorna jag sett och han har ett program där han även lagar italiensk mat :)

2011-07-13 @ 05:13:51
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: