Träning med SATC

Skrivet den 2011-01-22 kl 21:01:11 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag var det dags att börja träningen igen och nu med min apparat i rummet, så kan jag inte komma undan. Är det inte svårt att komma igång när man inte varit aktiv några dagar?

I alla fall, jag kom på ett sätt att börja träningen idag, jag satte på 2 avsnitt av SATC och plötsligt var det inte så himla jobbigt. Idag är det lugn lördag som gäller för mig. 

Jag är så himla sugen på lösgodis men jag tror inte jag orkar gå och köpa, kan inte någon komma hem med lite godis, ska det vara så himla svårt. Nu kommer pappa med te iaf, det är alltid något och sedan ska jag lyxa till den med en ostbricka. Yummi....

Min mamma e rolig
Inte så dumt att träna trots allt. Sa jag att jag var sugen på godis?


Kommentarer
Bobbii

Duktig du är.. Beach 2011, here we come!!

2011-01-24 @ 19:41:29
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: