Outsourced besatthet

Skrivet den 2011-01-04 kl 04:35:03 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag vet inte vad det är med mig och tv men jag blir besatt. Samma hände med mig och Heros och Greys anatomy. Jag blir besatt. Så idag var jag sjuk hemma och jag hade inte tråkigt alls. Naureen satte på en ny serie som jag inte hade hört talas om: Outsourced. Det handlar om en amerikan som blir tvungen att jobba från Indien pga att hans företag bli outsourcad dit. Hans medarbetare är så himla roliga och han blir kär i en indisk tjej vars föräldrar har ordnat ett arrangerat bröllop.

Så himla rolig, jag garvade så högt att alla trodde jag hade fått fnatt. Men jag lyckades se alla 10 avsnitt på samma dag. Jag är kär i karaktärerna Gupta och Madhuri. Så om ni har samma mobbade humor som mig, så kommer ni älska den. 

Imorn ska jag följa med min Boo till NYC, han har nåt möte där, så jag får följa med. Dock ska jag åka bil fram och tillbaka vilket suger eftersom jag är åksjuk. MEN det är ändå NYC, JAG BITER IHOP!!!

Vi får se om jag hinner se något, hans möte är inte på Manhattan, men vi hinner säkert ta en tur in. Jag blir exited av minsta lilla :). Jag uppdaterar alla efter resan på onsdag, då jag kommer hem. Så länge: SE OUTSOURCED!!




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: