Matlåda

Skrivet den 2011-01-26 kl 23:53:06 i kategorin av Jenira
Permalink

Matlådor är det mest spännande i mitt liv just nu (säger jag som torkar mina Chanel naglar, färgen börjar ta slut buuuu). Det är sanningen tyvärr. Jag googlar massa maträtter hela tiden och jag är hittills stolt över mitt nya matlådeliv. Man har liksom själv kontrollen över vad man ska äta och lite kul är det att ta med matlåda efter 3 år (nästan).

Jag har börjat följa Masterchef Sverige på 4:an. Jag kollade på den amerikanska varianten i USA. Men den svenska är roligare. Jag hejar på två tjejer. Jennie och hon som hackade bäst lök. HEJA!!!!

Ok, jag måste sova. Men jag ville uppdatera er om H&M nya grej. Jag tycker idén är bra. De har gjort en kollektion över alla rest kläder från Lanvin kollektionen. Jag vet inte hur de sitter på eller prisklass. Men jackorna verkar vara i min stil. Ska bli kul och se dem i butiken.

Bild från http://shine.yahoo.com/channel/beauty/h-m-turns-lanvin-waste-into-new-collection-2444851/

I morgon ska jag träffa Haffa innan hon far iväg till Kurdlandet. Många av mina bra vänner har åkt iväg. Tråkigt och samma gäller ju för mig själv. Men man inser inte hur snabbt livet förändras. Einstein sa: Don't worry about the future, it comes soon enough. Bra där Einstein, vi glömmer ofta nuet. Vad är liksom bra just nu.  Jag köpte tidningen MåBra på vägen hem igår. Ska tipsa om lite saker som jag tyckte verkade bra. 

Ok nu har nagerlacket torkat. Natti

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: