Lat söndag - med god mat och serier på TV

Skrivet den 2011-01-10 kl 04:01:25 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej söndag!

Ohh ni vet när man varit förkyld ett tag och det känns som om man har en slembomb i näsan. Well jag mår bättre men så mycket slem. Trevligt va?

Jag har blivit så gammal, i fredags var jag ute med Boo och hans vänner. Vi åt middag på en restaurang som vi varit på tidigare. Mycket trevlig atmosfär, men namnet Mie N Yu. Förrätten var fantastisk, någon slags sallad, men hur god som helst. Sen åt jag Pilgrimsmussla till varmrätt och en fantastisk choklad efterrätt, Yummi :) Men hela lördagen var jag trött. Vi åkte i alla fall och kollade på en lokal där våran Wedding reception ska vara, jag tyckte att den var fin/stor och modern.

Så igår var vi hemma resten av dagen, det blev som sagt lite sent på fredagen och idag åkte Boo till Danmark med jobbet. Så jag ska passa på att bli frisk idag så att jag kan göra saker under veckan. Det är min sista vecka innan jag åker tillbaka till Sverige. 

Kittling fight
En av de godaste Choklad efterätter jag ätit, dock mäktig

Idag har jag degat framför tv:n ganska länge, tittat på the real house wifes hela dagen, sen gick jag till gymmet. Men det blev bara 40 min promenad eftersom jag har slem i hela huvudet. Medan jag gick, så kollade jag på the real housewifes Beverly Hills och sen kom jag hem och bakade Rågmjöls scones till middag med valnötter. Mums!

Nu degar jag till "The real housewifes Atlanta" (Jag behöver vård). Imorn måste jag nog till affärerna och kolla lite. Jag vet inte hur jag ska packa till Sverige resan, eftersom jag inte vet hur länge jag ska vara där. Igår kollade vi lite på bilar eftersom man inte kan göra något här utan en bil. Men eftersom vi ska ha en wedding reception här, så vill jag inte spendera för mycket pengar på bilen. Det är trots allt min första bil (eftersom jag var så sen att skaffa körkort). Men jag vill ha en liten bil, men det verkar inte vara så populärt här. 

När jag var liten ville jag alltid ha en Peugeot, men den bilen finns inte ens här. Alla bilar verkar vara stora, men kanske en Toyota Yaris eller varför inte en Wolkswagen Bettle, helst svart. Boo sa att han aldrig skulle köra bilen, hihihihi...well jag e lite knäpp och jag skulle kunna tänka mig en gullig bil. Jag är inte så mycket för sportmodeller, det är liksom inte "me" dessutom hatar jag att sitta så lågt i bilen. Jag är kort och jag känner mig bara ännu kortare. Så småningom kommer jag definitivt att köpa en Jeep modell, men inte som första bil. Måste lära mig fickparkera först :)

Vilken är mer jag?










Kommentarer
Bobbii

Bubblan är du till 100%. Jag ska absolut ha den som min första bil. Ska åka runt med mina ungar i den.. =D

2011-01-10 @ 05:23:59
URL:
Sana

Hmmm tough choice!! Den röda känns mer du tror jag..



Fortsätt uppdatera, mer inlägg tack!! Pussssssssss

2011-01-10 @ 19:22:56
URL:
Kali

Den svarta är mer du, tycker jag!

2011-01-12 @ 14:24:29
URL:
Carra

När jag kommer tillbaka ska vi åka och provköra bilen :) får se om den e lite mysig som den ser ut!!

2011-01-12 @ 18:34:40
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: