Hemma i Uppsala och kollar på kändisar

Skrivet den 2011-01-17 kl 23:55:43 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej svejs!

Nu ligger jag i mitt rum och kollar in alla snygga klänningar från årets Golden Globe gala, den var igår kväll av alla kvällar denna månad, så den missade jag så klart. Men jag hitta några favoriter bland klänningarna. Jag undrar vad man själv skulle ha på sig om man fick gå på en sådan gala. 

Flygresan gick super, och jag köpte hem en påse Reese's. Så himla goda. Som jag sagt tidigare är jag beroende av peanut butter helt plötsligt. Men jag tror inte jag kommer köpa hem en burk här, inte samma känsla. När jag kom hem hitta jag en sak i mitt rum, jag ska visa en bild i morgon. Bra sak men den tar massa plats i rummet.


På planet såg jag en film, som hette "The Switch". En jätte rolig film som handlar om Jennifer som vill bli gravid via en donator och det visar sig att hennes bästa vän som är kär i henne och råkar kasta ut donatorns sperma och måste därav ge sin egen. Ungen är så söt. En rolig må bra film, passade mig perfekt under resan. Jag var så himla dåsig då jag hade tagit åksjuke tabletter innan jag åkte, så jag orkade bara en film sedan var jag i koma. 

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att jag slipper uppleva jetlag. Tills vi ses igen, här är några av mina favorit klänningar från galan. (Bilder från style.com) Det är mycket puderrosa/beige i år, vilket jag älskar.




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: