Gott nytt år

Skrivet den 2011-01-02 kl 23:17:41 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner,
Så klart har jag blivit sjuk, jag behöver vila från alla galna saker och sena kvällar. Det värsta som finns är väl att ha ont i halsen. Men men, sånt ät livet.

Men Gott Nytt År till alla mina älskade vänner, jag hoppas ni hade en fantastisk nyår oavsett om ni var hemma eller om ni var ute. Jag kände mig dock otrolig krasslig på morgonen och trodde att dagen skulle sluta dåligt, men Buddha bar gav mig en sådan energi att jag glömde bort för några timmar hur jag egentligen mådde. 

Vi åt en fantastisk middag på en restaurang med namnet Buddha bar. Otrolig god mat och fantastisk stämning. Jag är nöjd, men nu säger kroppen ifrån och året börjar men en liten förkylning. Men efter regn kommer sol, så jag gör allt för att bli frisk. 




Idag har jag hunnit med tre filmer och massa te. Jag var även ute lite på rean, det är bara huvudvärk all over. OMG vad mycket folk. Jag var i den största forever 21 jag sett i mitt liv. Den påminner mig lite om Top Shop i London. Den är så stor att jag bara blir förvirrad. Men jag fick stå 45 min kö, så aldrig mer rea för mig.

SHOPPING: Det blev inte så mycket som jag trodde, men en bastop från Forever 21 och en annan från Zara och en kavaj till min kavajsamling från HM (somrig) och 2 halsband. Thats it people.

Jag orkar inte lägga upp bilder nu, huvudet känns tungt. Men det kommer senare. Igår var jag iaf på ett bröllop, jag tycket att det var fint, men tydligen så var detta ett enkelt bröllop. Well, då har de inte sett bröllop i Sverige. Jag tror ingen i Sverige skulle kalla detta enkelt. Nu vill jag bli frisk. OK, 2 veckor kvar innan jag kommer hem, jag undrar vad jag skall hitta på hemma.

Åter igen vill jag önska mina vänner ett gott nytt år och jag önskar alla en fantastisk 2011. 

//Kramar



Kommentarer
shirin

Åh, du måste lägga upp bilder från bröllopet..:)på vilka kläder du hade också!

2011-01-03 @ 13:21:39
URL:
Carra

hehe...jag va inte så Hot, jag hade världens migrän, så hur mkt man än sminkade sig så kände jag mig sjuk, men jag kan lägga upp några

2011-01-03 @ 19:21:44
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
shirin

amen lägg av, du var skitsnygg ju, haha hur ser du ut när du inte har migrän då ;p! älskar den rosa färgen.

2011-01-04 @ 12:26:15
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: