Elin Kling för H&M - I love H&M

Skrivet den 2011-01-19 kl 22:20:19 i kategorin av Jenira
Permalink

En av mina favvo bloggerskor är såklart Elin Kling. Hon har en unik stil och passar i allt hon sätter på sig. Hon har en modells kropp och ett otroligt sinne för mode. Hon är för mig Sveriges Sarah Jessica Parker som även har en unik stil, i alla fall som Carrie i SATS.

Hon sticker liksom ut. Finns många bloggerskor som har pengar, men Elin verkar kunna sin grej. Jag tror att man antingen gillar eller inte gillar henne. Jag är i alla fall en gilla. Jag tror starkt på "Less is more" och det är precis det hon har gjort för H&M. Den 3 februari kommer Elin att släppa en kollektion för H&M. Jag har lyckats se några bilder, men man måste vara press för att få publicera dem. Men det är mest basplagg. Jag kan dock redan säga att jag är för kort för hälften av hennes kollektion och jag vet att det mesta kommer se konstigt ut på mig. Kollektionen enligt mig passar någon som är 1,67 uppåt. Om man istället har energi att skräddarsy kläderna kanske det kan vara något. 

Det som lockade mig, var en häftig vit kavaj (jag älskar kavajer, det är som skor för många andra tjejer) och ett häftigt halsband till min lilla samling.Snart kommer jag behöva en egen garderob bara för halsband. Men jag kommer definitivt att åka och kolla på kollektionen. Go Elin. Besök hennes coola blogg: http://www.elinkling.net/stylebykling/

Bilder från hennes blogg (http://www.elinkling.net/stylebykling/)


Elin i sin nya kollektion. Ovan från Elle galan, båda H&M.

Elin från förra årets gala. I love it! Det är väldigt hon.


Idag var jag och träffade Sarah, min älskade vän och vi tog igen lite snack. Jag var i alla fall tvungen att besöka trendavdelningen på H&M. Om det är något som jag saknade i USA så var det H&M Trend avdelning. Så jag gick in och tittade omkring allt som jag missat under en månad. Hittade massa godis för ögat. Men de är lite dyrare än vanliga H&M så man får tänka till innan man gör några impulsköp. 

Idag ska jag försöka undvika Jetlag, jag somnade 6 på morgonen och varit grinig hela dagen. Hoppas jag lyckas sova i natt, för på fredag börjar jag jobba och då är det kl 6 som gäller. 

//Tudeloo


Kommentarer
Kali

Jag håller på och provläser en massa blogg just nu så ok... Jag ska läsa hennes också och se vad hon går för!!:) tack för tipset!!

2011-01-19 @ 23:25:47
URL:
Carra

Hennes blogg är numera på engelska. Hon syns på tv4 hela tiden. Men det finns en annan blogg som kanske passar dig, hon har en dotter och son som dig men hon är rätt trendig. Jag läste den mkt förr. Hon ber bra tips på barnkläder oxå som e trendiga



http://englasshowroom.com/

2011-01-20 @ 14:50:49
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: