Cheesecake factory

Skrivet den 2011-01-13 kl 06:49:49 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner,

Idag har jag latar hela dagen hemma och på kvällen träffade jag en vän som hämtade mig. Vi gick till Cheesecake factory. Deras meny var som en bok eller rättare sagt bibel. Jag aldrig sett en sådan tjock meny i mitt liv. Jag har sedan jag kom hit velat gå dig och idag blev drömmen sann. 

Maten var fantastisk. Jag åt jättegod mat, tallriken var lika stor som stället. Men efterrätten. Hur väljer man? Jag har något som kallas beslutsånget. Jag kan inte bestämma mig, men jag är så himla inne på Peanut butter så det fick bli en cheesecake med peanut butter och jag dog av lycka för att den var så himla god och stor var den också. Så vi fick ta hem resten. 

Tjejen som jag träffade är så himla underbar, hon råkar ha samma personnummer som mig. Vi är födda samma år och samma dag och samma månad och när jag satte mig ner så hade hon samma väska som mig, dvs min nya väska. Lite fab!

Jag kommer att ha som mål att smaka minst 10 olika cheesecakes innan jag dör, definitivt! Nu ska jag sova, imorn kommer min Boo hem, yeaaaah! Jag måste träna, all denna mat idag har redan satt sig på min lilla rumpa (hihi, men det var väl värt det).

Ha det bra vänner!

Ställets hemsida: http://www.thecheesecakefactory.com/menu/Cheesecake/Reeses+Peanut+Butter+Chocolate+Cake+Cheesecake




Vid disken kunde man ta hem alla de olika cheesecakesen som fanns att beställa och det var många.



Den som jag beställde, den var supergod och hette Reese's Peanut Butter Chocolate
10 poäng

Kommentarer
Anonym

OMG, jag tror jag dör, så gott det där ser ut!!!

Idag gjorde jag Snickersrutor hemma med jordnötssmör i, mmm, blev inspirerad av dina bilder. Kram/Stephanie

2011-01-13 @ 21:25:42
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: