Blää att vara sjuk

Skrivet den 2011-01-03 kl 19:30:39 i kategorin av Jenira
Permalink

Usch, jag måste säga att jag inte är sjuk ofta, men när det väl händer vill man bara krypa ihop. Men jag får göra det bästa av situationen. Men veckan har vart bra och det nya året började med en sjukdom, men sånt är livet och det är bara att bita ihop. Men jag SKA bli frisk idag, så är det bara. Några tips?

Nytt år nya utmaningar eller hur? Så vad blev mina nyårslöften. Mina nyårslöften 2008/2009 var att köpa en lägenhet och 2009/2010 var att ta körkortet och det gick ju bra. Men i år har jag bestämt mig för att sätta igång min karriär lite. Jag är i ett mittemellan tillstånd nu, där jag har lite svårt att veta vad som kommer hända några månder frammåt. Men steg ett är väl att skaffa en bil, så att jag kan ta mig fram. Jag skall tillbaka till Sverige och vänta på att alla pappersarbeten blir klara, sedan kan jag börja.

Med lite tålamod går saker och ting säkerligen lättare. Nu ska jag ner och göra lite te. En rolig incident imorse: Jag går ner och alarmet börjat pipa och jag får lite panik, sen gick alarmet av och som tur kunde jag koden och sen ringer securitas hihihihih. Men allt ordnade sig, någon glömde bort att jag fortfarande sov. 

Ha en bra måndag, här e lite bilder från veckan som gått.



Dinner at PT CHANG


My day at DC, finally some kaffe mmmmm
Gick lite vilse och hamna i Chinatown
Dags för fika

FAAAAAAAN jag kunde ätit häääääär

Avsluta dagen med Chi-Cha, jag antar att det blev för mycket för mig och detta kan ha orakat min halsont



Wedding reception



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: