PMS dag + Modeveckan i Sthlm

Skrivet den 2011-02-01 kl 23:49:10 i kategorin av Jenira
Permalink

Överallt ser jag bilder från Stockholms modevecka. När är det min tur att få gå på en visning. Det är ju självklart ett av målen. Jag hade gärna velat se Ida Sjöstedt modevisning, hon hade en svanliknande prinsess visning. Jag tyckte att den såg fantastisk ut, även om den påminde om förgående år. Men jag älskade de bilder jag fick se. Sen tyckte jag att Filippa K och Whyred hade gjort ett bra jobb. Men jag har inte haft tid att titta på alla bilder, har enbart blickat på alla bloggerskor som varit där, som bland annat Elin Kling, Sofie och Frida Fahrman osv. 

Bild från Modette.se
Bild från http://rodeo.net/agnes-b/
Idag var det min älskade systers födelsedag i USA, hon är fantastisk så jag skickade underbara cupcakes till henne. Denna hemsida är fantastisk. Jag har redan skickat chokladdoppade jordgubbar, en tårta och fantastiska blommor för tillfällen innan och nu ville jag skicka något annorlunda. Så vad är bättre än tre sorters cupcakes. De har fått bra betyg och de kommer alltid i tid. Men tyvärr kan man bara skicka inom USA. Tråkigt tycker jag, det borde finnas tillgängligt att skicka även här. Men hoppas hon blev glad :)


Bild från http://www.proflowers.com/

Idag har jag även haft lite PMS, men alla dagar kan ju inte vara bra dagar eller hur? Jag jobbade över lite, vilket var bra och sen fixade jag min vackra matlåda och tog en varm dusch. Imorn har jag bestämt mig för att börja på friskis och svettis. Jag har tröttnat på att träna själv, jag tror att det är roligare att få uppleva lite gruppträning samt se lite människor. Så jag packat min väska för att jag ska nämligen BASTA. Det är det bästa jag vet, jag längtar att få uppleva lite värme i kroppen. 

Bild från http://web.friskissvettis.se/

I morgon är det en ny dag, men nya utmaningar. Nu ska jag få lite skönhetssömn....

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: