Orka att jag redan längtar till helg

Skrivet den 2011-02-08 kl 22:50:14 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag åt jag middag med en vän på Bolero, även om jag tycker att de e dyra så är maten jättegod. De har de bästa hälsotallrikarna, jag åt en grillad lax tallrik. Gå dit och har du inte prövat deras macka Chimmi Churry, snälla gör det och få en AHA - upplevelse. Fab!!

Min matlåda imorn blir stakt tror jag, mamma hade lagat någon vegetarisk gryta som jag smakade lite av. Jag kommer nog att få springa på toaletten så det kanske blir något annat istället. Men den var fantastisk god, men till och med mamma sa: Den här är lite stark. NO KIDDING!

Imorn ska jag gå på Yoga. (Hoppas jag orkar, eftersom den börjar 20.30) Jag kan verkligen rekommendera det, men det tog mig ett tag att gilla det. Men jag har verkligen kommit in i Yoga grejen. Pilates gillade jag från början, men nu fattar jag även poängen med Yoga och det här med att slappna av. Jag läste idag om att det även var bra för immunförsvaret av någon anledning. Men det är en konst att slappna av har jag märkt. Ofta tar tankarna över, men med övning kan man få bort de där tankarna som stör en och ta in tankar som är roliga. 

Bara för att jag INTE ska shoppa, ser jag massa kul på stan. Måste hålla mig borta. Men jag köpte en sak idag när jag i Åhlens och det var nagelolja, jag fick ju en kommentar om fina naglar och fick lite ångest hur fula de är under den fina färgen, helt torra och spruckna. Så lite olja kanske kan göra dem fina igen. Men jag gick till Åhlens för att köpa sidenlinnet, men jag tyckte inte att det var nå fint. Så då var den saken ur vägen.

Google

Dröm sött vänner.



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: