Orance pants och biobesök

Skrivet den 2011-02-16 kl 21:58:48 i kategorin av Jenira
Permalink

Min Astma håller på döda mig och det hjälper inte för att jag är så himla irriterad idag. Jag har mina anledningar. Men vet ni vad jag försöker göra då, använda den energin, sätta på Swedish House Maffia, HÖGT i mitt öra och fantiserar om hur FRAMGÅNGSRIK jag ska bli när jag blir "stor". 

Det e sagt, jag vet inte hur, men jag ska bli det. Jag har för mycket energi och tid i mina händer, jag vill kunna använda de till någon nytta. One day, säger jag bara.....

Sen läste jag om hur oranga byxor kommit tillbaka in i modet. Jag personligen tycker att orange är en fantastisk färg, men jag skulle aldrig kunna bära upp färgen och det finns en anledning. Min första skoldag i årskurs 7. Jag och mina två bästa vänner hade likadana oranga byxor som vi hade köpt på JC och vi gick alla på rak och kände oss så snygga. Ja, det var tyvärr ingen annan i skolan som hade oranga byxor, så det var den enda dagen jag hade dem. Men jag kommer minnas de oranga byxorna för alltid. Hur mycket jag kämpade och tjatade på mamma om dessa oranga byxor och nu är de tillbaka och tillgängliga på Zara. Nej, jag kommer inte köpa dem, så trendig är jag inte. Men jag tyckte det var lite kul :)

Shit snyggt på henne

Bara genom att blogga försvann lite av min irriterande energi. Känns genast bättre, så jag ska unna min sista timma att titta på halv 8 hos mig.

Ohh jag höll på glömma, jag var juh på bio idag och såg Love and other drugs. Jag gillade den, väldigt gulligt par må jag säga. Det var många kärleksscener men en touch of mjukhet i det hela. Jag gillade den. Dock var det en massa snorungar som störde under filmen. Jag sa till dem en gång, men det verkade inte hjälpa. Varför finns det ingen vakt som kan kasta ut såna typer?

Nästa vecka vill jag se 127 hours. Någon som sett den? Bra?Hört att AR Rahman gjort musiken. Han e ju min favvo!

Tummen upp ;)
Bra? Dålig?



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: