Medlem på friskis och Svettis hurra

Skrivet den 2011-02-02 kl 23:17:44 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag blev jag officiellt medlem i friskis, jag är egentligen inte så stort fan av dem i Uppsala, jag är tyvärr en mer sats tjej, de är dyrare men de har även fler varierande pass, som pilates och massa danspass som passar mig. Men som sagt, det blev friskis och pga att jag har en vän och en mamma som tränar där, känns det lite roligare. 

Så jag använde enbart löpbandet idag, vilket det var kö till, aldrig sett något liknande, det var som om man hade publik. Nu är jag dööööö trött. Jag glufsade i mig middag och gjorde en härlig matlåda, känner mig extremt duktig. 

Google

I morgondagens matlåda har jag: 

Sallad, äpplen, russin, valnötter, tomater, fetaost och något mer som jag inte minns. Men det blir jättegott och till detta tog jag med mig en vegetarisk burgare som är kalorisnåla och goda som bara den. Jag har köpt så mkt grejer till jobbet att det är lite kul. Idag blev det mellis för mig, lite kul att gå till köket och kunna göra i ordning en macka om man nu känner för det.


Jag är sugen på att se två utställningar i Stockholm, den ena är på nordiska museet och den andra på arkitekt museet. Båda handlar om Mode och historia, verkar otroligt intressant. Nu ska jag bara locka till mig någon som vill följa med mig :)

Just nu håller jag på att planera till två saker, min wedding reception i USA och en sak till mina föräldrar. De firar nämligen 30 år aniversary så jag skall hitta på något bus, jag säger inte vad det är än :)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: