Man kan inte alltid vara på top

Skrivet den 2011-02-24 kl 23:49:24 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag kände jag mig inte alls glad efter gymmet. Det gick inte alls bra, jag bara var inte på humör och kunde inte få upp motivationen. Min Mp3 spelare var död och jag kan inte springa utan musik och jag va inte på lust för aerobics alls...så jag sprang 15 min och sen gick hem. Gud så dålig man känner sig efter. Men det blir så ibland I guess.

Hemma väntade min bok som äntligen kommit. Ska bli kul och läsa den. Min vän Sara älskar böcker och jag tror att hon skulle gilla den. 

Jag saknar min Boo massor, en sådan här dag skulle det vara mysigt med en kram. Nu ska jag sova och för imorn kommer det bli en bättre dag. Det känner jag på mig. Jag ska träffa Pantea efter jobbet, en kompis från SEB. Ska bli kul och ta igen, vi babblar alltid så mkt när vi ses.

Sen måste jag komma ihåg att gå till apoteket och köpa ett pannband, jobbigt att ha mössa när man har tofs. OCH en sista nyhet, jag hörde att kylan ska gå ner, ÄR DET SANT? Känns som sommar med 0 grader. Hurra!!

Ha de gött

Saknar sommar, Barca och min Boo
VÄRMEEEEEEEE
Miss u Boo



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: