Mys fredag och en SPA helg

Skrivet den 2011-02-05 kl 21:37:14 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag struntar i vad alla tycker, jag tycker melodifestivalen är kul och en grej som jag har växt upp med. Så det var kvällens helgens mys. Jag hade massor med mys även igår, tre rätters middag med älskade vännen. Vi babblade så mycket att vi inte ens hann se filmen som jag tog med. Förrätten blev Chevé med mangochutney och varmrätten blev min nya sallad som jag gör hela tiden och en laxbit. MUMS! 

Ok, bilden blev inte så fin, men det var himla gott


Idag kom jag hem från sthlm, då jag sov över hos henne igår. Det är så himla halt ute så jag lyckades missa tunnelbanan vilket i sin tur gjorde att jag missade tåget, men det var ingen förlust det. Jag är ett jättestort fan av Lush produkter, just för att det bara är naturliga produkter i dem. Så jag spenderade massa tid i den butiken eftersom det är en av de få butiker som finns på centralen. Men om jag kunde skulle jag köpa allt. 

Till slut blev det i alla fall, tre saker från butiken. Jag hade läst min kompis Bobbsans blogg och hon tipsade om ansiktsmask och det är ju något som jag velat göra länge. Så jag köpte en härlig ansiktsmask, av leva och avokado och massa härliga oljor. Den skall vara bra för just torr hud. Sen köpte jag även mina favorit ång grejse mojs. Det är som en liten mini badbomb. Man kokar upp vatten och sen stoppar man in den lilla bokstaven C eller E. Idag använde jag E bollen eftersom jag fick massa C- vitamin i dagens efterrätt. 


Sen gjorde jag denna härliga mask, man kunde ju knappt röra ansiktet, inte så konstigt att det kändes härligt när den var borta. Men jag ska försöka använda den 2 ggr i veckan. Efter använde jag den härliga ansiktskrämen för torr hud. Super!!



I fredags gick jag förbi MQ och hitta en underbar lavendel färgad halsduk som vad på 70 % rea. Sånt gillar jag :)


Nu har jag gottat mig med mammas mat och sen gjorde jag en härlig C- vitaminrik efterrätt eftersom jag dödade mig med kalorier igår. se Den gjordes med:

- Apelsin
-mandarin
-blodapelsin
-pistagenötter
-lite honung
- Vanilj kesella

Sen fick jag även mina böcker som jag hade beställt. Så himla glad, nu blir mina tågresor lite roligare. Jag vet inte vilken jag ska börja läsa. Jag tror det blir Elsas värld. Imorn blir det lunch med några vänner och träning innan dess om jag lyckas vakna.

Vilken?



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: