Hitta en kulig länk - Cupcakes Sthlm

Skrivet den 2011-02-15 kl 23:33:41 i kategorin av Jenira
Permalink



Jag glufsa i mig alla...
Halv 8 hos mig maraton med morgon te
Nigella gör mig sällskap till lunch
Dricker ni inte Grönt te, gör det nu. Jag har haft svårt och hitta ett som är gott, men denna gillade jag verkligen. Grön te är bra för hälsan och kan hjälpa viktnergången.


Kolla vad jag hittade på en annan tjejs blogg. En sida som påminner lite om det jag brukar skicka till USA. En Cupcakes butik i Sthlm, jag fattar inte varför man själv inte öppnade en sådan. Det är ju en sådan himla trend och dessa är inte sådär jätte komplicerade som vissa kan vara. 

Men de har Cup- cakes - gram, lite kul grej om man inte vill skicka blommor. Jag skulle bli glad om jag fick något sådant i alla fall. Skulle inte du?

Kolla in länken:
http://www.cupcakesthlm.se/pages/event

Bilder från hemsidan



Kommentarer
Millish

livsfarligt att kolla på. Mummms!

2011-02-16 @ 08:52:53
URL:
Stephanie

Det är kul med modebilder blandat med mat :)

Jag är också hemma idag, känner mig lite krasslig, så jag sitter och kollar i gamla Elle och rycker ut inspirationsbilder.

2011-02-16 @ 09:50:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: