Frukost - Vad äter ni?

Skrivet den 2011-02-08 kl 09:15:34 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag är en riktig frukost människa. Jag älskar frukost och brunch. Jag är alltid som hungrigast då. Så nu när jag pendlar hinner jag inte riktigt äta frukost på morgonen, så jag har skaffat mig massa frukost på jobbet. Idag blev det två knäckebröd med ost och kalkon, och lite Kellos K med lättmjölk. Men på vardagar blir det så himla enformigt. På helgerna är jag mer kreativ.

Men jag är så himla nyfiken på vad folk äter till frukost. Kan ni inte kommentera vad ni äter till frukost, kanske en bild eller tips på vad ska äta, så att man blir mätt till lunch.

Jag vill inte höra, jag hinner inte äta frukost, den där kommentaren gillar jag inte. Frukost är det bästaaaa :) och jusde Kaffe är ett måste för mig, annars börjar inte min dag :)

Det roliga är att jag varje morgon går jag förbi Nordic Hotell och deras frukost buffé. Den skulle man ha varje morgon :)


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: