Fredagsmys

Skrivet den 2011-02-18 kl 22:03:06 i kategorin av Jenira
Permalink

Fredags mys är på gång, jag köpt lösgodis (som jag redan lyckats äta upp) och hyrt filmen Dear John som jag velat se länge. Så jag ville bara passa på och önska en mysig fredag. Jag har även köpt ingredienser till världens lättaste tårta som jag ska baka imorn till min far som fyller år på måndag. Men min mor, bror och jag vill fira honom imorn. Vi tänkte göra brunch och amerikanska pannkakor och sen ska han få välja ett par nya skor.

Den här tårtan gjorde jag alltid förr, men jag har bytt ut chocklad fromagen till citronfromage. Vi får se om den blir äcklig eller god. 

Jag fick även massage på jobbet idag, jag måste erkänna att det gjorde mest ont. Men mot slutet så började det blir skönt igen. Men jag kommer definitivt att göra om det. Men mitt smink blev helt kaos. Jag såg ut som ett miffo de sista timmarna på jobbet.

Nu ska jag mysa med Dear John. Ciao


Kommentarer
Milla

Tror citron blir jääätte bra!

2011-02-19 @ 18:30:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: