Avslappnad

Skrivet den 2011-02-09 kl 23:22:06 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag blev det Yoga för mig, jag gillade det. Det var inte så avancerad Yoga, mer för nybörjare. Timmen gick så otroligt fort och på den sista kvarten hade hon en relax stund. Jag tror bokstavligen att jag somnade. Jag har sedan länge haft ont i ryggen, Yogan ska ju hjälpa. Så jag får hoppas på det. Jag bokade även in en massage den 18 feb på jobbet, jag bara längtar. Ska bli skönt och få bli lite omhändertagen när det gäller min rygg. En anledining kan vara att man sitter stilla så himla mycket. Så därför är träningen bra för mig.


På väg till Yoga, dock lite sent 20.30 (vet inte varför bilden är sne)

Jag kan lätt tappa motivationen att träna, men jag har hittat knepet. För jag kan säga, det är en kamp att ta mig till gymmet efter att pendla från sthlm till uppsala. När jag lämnar jobbet, är jag pigg, när jag sätter mig på tåget är jag pigg, men när jag stiger av så är det som att all energi sugs ut ur mig. Så jag har märkt att genom att variera min träning så mycket som möjligt, så lyckas jag hålla uppe motivationen. Jag personligen ser mest skilnad på mig själv när jag löper, men jag kan tycka att det är ganska tråkigt, så pass har varit en bra lösning för mig. Löpa är roligare utomhus, man stirrar inte så himla mycket på klockan då.

Jag såg en fin fake mocka klänning på Gina som jag blev sugen på. Den kommer gå bra till en röd kavaj som Rachel Bilson, eller ett stort gigantiskt halsband. Kommer vara fin till sommaren tror jag. Jag älskar enkla kläder som man kan piffa upp. Men jag ska försöka bli bättre på att använda mer färgglada kläder. 


Imorn ska jag köra en mer bekväm stil, det är torsdag och jag skall inte träffa någon och det är kallt. Det kanske till och med blir mina UGG's, eller mina skor som jag klackade om idag. ÄNTLIGEN! Dagen outfit blev:

  • Svartgrå kjol
  • svart tröja med spets
  • svart cardigan
  • svart skärp
  • svarta mocka stövletter
Så svar JA, jag måste få in lite mer färg :)



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: