Träningsverk

Skrivet den 2011-12-15 kl 05:26:51 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har inte haft träningsverk på länge men i förrigår så tränade jag min mage med min man och jag har så himla ont i dag. Kan inte ens böja på mig, jag vet inte om det är träningsverk eller om jag tränat fel, men ont gör det. Nu är det inte många dagar kvar på House of Sweden. Det har blivit ett litet hem för mig och jag har kommit väldigt nära vissa av personalen. Kommer sakna min Anette som jag tar lunch promenader mer varje dag. Jag tror och hoppas att vi kommer vara vänner även när jag slutat. De är så söta på jobbet, de har lagt upp julstrumpor med allas namn på och jag tror att vi ska få ta hem de på fredag. Då ska vi även leka Secret Santa. Jag tog upp en lapp där det stod ett namn med den person som jag skulle köpa till och jag hade ingen aning om vem det är. Jag måste göra det imorn, jag vet att det är en kvinna och att hon är vakten som kommer på natten. Det kanske är därför jag inte sett henne, för jag jobbar ju aldrig sent. 

Jag måste köpa present till henne, till min chef som ska till Miami och Frida som är ambassadörens kock. Jag FÅR INTE GLÖMMA. Jag hann i alla fall skicka min brors födelsedags present och julklapp på posten idag och beställde en julklapp till min svägerska. Check, check check...nu ska jag bara baka massa på måndag och sedan köpa lite lådor att lägga dem i. 

Idag hade jag tänkt att komma hem och laga lasagne till mig och min eftersom vi båda älskar det, men jag fick så ont i magen när jag kom hem och orkade inte gå ner till affären för att köpa köttfärs. Så istället gick vi och gymmade (efter att jag svalt 20 vanilj Mashmallows bitar) och köpte mat på Whole foods. De har fantastiska sallader och annat gott. Det var lite skönt att inte behöva förbereda mat, även om jag gillar att laga mat så är det väl skönt att bara slöa och köpa färdig mat. 

Imorn ska jag försöka gå hem tidigt och köpa grejer och laga lasagne. Det är även mat som är gott att äta dagen efter. Om ni har några bra recept, skicka gärna de till mig. Är super trött nu och har varit det hela dagen. Jag tror att jag är spänd hela tiden och vill veta NU om jag fått någon av jobben eller inte....kanske imorn...kanske....





På önskelistan...


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: