Motivation?

Skrivet den 2011-08-02 kl 19:09:30 i kategorin av Jenira
Permalink

Det här med immigration är inte lätt kan jag lova er. Man gör allt rätt men ändå kan de hitta något fel. Imorse fick jag veta att mitt jobb visum blivit tillbaka skickat för att vi hade skrivit ett fel och de hade uppfattat att mitt namn var Rahman och mitt efternamn Carolina (GAAAAAAAAAAAAAH). Jag har under ett år fått rätt brev till rätt namn och nu skulle de blanda ihop dem. Tror ni att man blir galen eller? Det värsta är att de ALDRIG kontaktar en när det är mig eller min man, men när de behöver något så är de väldigt specifika med vad de behöver.

Hur som helst, så får vi se vad som händer nu. Kvinnan i desken var så otroligt irriterande och dramatisk, vilket inte gör situationen bättre. Det är vad det är, nu ska jag vänta några dagar innan jag ska få svar. Allt har sin mening, så ingen idé att grubbla. Jag bara blir lite SMÅGALEN över att inte veta när saker och ting ska hända, men det är min personlighet. Jag vill ha veta idag vad jag ska göra i morgon. 

Aja nog grubblat. Nu ska jag kolla på kläder eller något online. Det piggar alltid upp en. Sen såg jag nyss en annons från MåBra tidningen som säger att man nu ska äta kolhydrater för att gå ner i vikt. OMG kan de bestämma sig. Jag säger bara en sak: ÄT NORMALT MEN ÄT LAGOM PORTIONER så kan man njuta av allt. BALANS E ALLT!!!!!I dagen läge bör man veta vad som är bra och inte bra. 




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: