Möbelshopping

Skrivet den 2011-08-22 kl 16:15:59 i kategorin av Jenira
Permalink

I helgen besökte vi en massa möbelbutiker och det är mycket svårare att hitta saker här än jag trodde. Det finns nästan för mycket men för lite i vår smak. Mycket är av samma stil men vi letar mer efter en mer contemporary och modern look blandat med hemtrevligt. Jag är petig med soffan, den måste vara bekväm och en sån där soffa som man bara vill lägga sig i när man kommer hem. 

Vi hittade dock en butik som öppnade våra hjärtan med namnet BOVA furnitures. Det var mycket moderna möbler men för att det inte ska bli för stelt så vill jag blanda lite från andra möbelbutiker. 

I helgen fastade jag inte pga lingonveckan så det blev brunch ute i Baltimore. Det var helt knas att äta mitt på dagen efter att ha fastat i tre veckor. Jag kände mig nästan skyldig att äta haha. Men gott var det, jag tror inte jag åt något vettigt under hela gårdagen. Jag beställde en fantastisk Coconut cream fylld french toast med grillade bananer med sirap och kalkon korv. Sedan var det storm ute och vi fortsatte att leta efter möbler. 

Mot kvällen åkte vi till Centennial park för att ta min första joggingrunda efter tre veckor och jag blev själv förvånad att jag orkade hela varvet utan problem, min kropp kanske behövde denna vila trots allt. Sedan blev vi sugna på mer onyttigheter och åkte mot tutti frutti och åt deras gooooda glass. 

Idag ska jag skärpa mig och göra lite saker som jag lovat min man, det är att besöka manpower och ringa en annan consultfirma samt ta mitt ass och plugga alkoholbajset. Man kan inte ha kul heeeela tiden!!

Vackra Baltimore



yummi


mer möbler


Bästa medicinen efter träningen




Kommentarer
Bobby

Awww fina du... <3

2011-08-22 @ 22:45:17
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Kali

Alltsa, maten du bestallde, var det gott? Sorry men det lat inte gott!! ;) Bestallde ni nagra mobler?

2011-08-22 @ 22:54:05
URL:
Carra

Det var så gott men jag orkade bara en, för det blev så sött. Jag tror att korven gjorde saken lite bättre eftersom den va salt. Men jag e en sann sötsaks människa så jag kunde äta den :)

Vi ska beställa på Labour day, allt är rea då.

2011-08-22 @ 23:00:43
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: