Fynd

Skrivet den 2011-08-19 kl 00:48:29 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag älskar fynd men hittar de sällan, men idag hittade jag en blush från Sephora för 5 dollar. Såååå billigt och fin var den också. Min favorita färg på kinderna är apricos. Jag har i många år haft en favorit från Bobby Brown tills de krossade mitt hjärta och slutade tillverka den och sedan dess har jag aldrig hittat någon lika bra.

Idag har jag åter igen stått i köket och hann ta en tur till "the mall" för att köpa en present. Imorn ska nämligen jag och Libby ha våran Iftari Potluck hos henne, men det har blivit en dubbelfest. Det kommer bli en Bridal Shower på samma gång, så jag sprang och köpte ett snyggt nattlinne till tjejen som jag gärna hade velat behålla själv. 

Jag hann så klart springa in i H&M och hittade massa gott till hösten men här dröjer det nog tills hösten kommer, så jag tror jag väntar lite. Men jag spanade in en jacka som jag ville gråta för, den var marin blå och hade rosetter HALLÅ, så me :)

Har varit fint väder hela dagen, men det verkar bli storm snart. Idag ska min Boo laga mat, det blir hemmgjort Butterchicken med naan och hans kända sallad som bara han kan göra. Jag längtar....

Imorn blir mer massa matlagning och bakning till vår "potluck" det kommer vara såååååå mycket mat. Jag såg listan och jag måste på något sätt göra plats för allt. Jag ska även baka min marängtårta och Joya, en av tjejerna ska ta med sig cupcakes från Georgetown cupcakes som är väldigt känd här YUMMI :)


Min nya peach shimmer blush


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: