Duck train

Skrivet den 2011-08-15 kl 17:07:14 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har en glad nyhet att berätta och det är att min work card ÄNTLIGEN har kommit och idag åkte jag och min man direkt till Social Security Office för att skaffa mig ett Social sec number så att jag inte är en Alien längre. Ja, ni hörde rätt. De kallar mig för Alien, och jag har ett A nummer, så jag frågade: vad står detta A för och fick veta att det stod för Alien. Vilket snille kom på den roliga förklaringen?

Men idag åkte vi dit och fick vänta onödigt länge som vanligt, dock gick det bra och hoppas på att ha det om några dagar (yeiiiii). Från Alien till människa!!!

En rolig grej, på vägen dit så var vi tvungen att stanna då det var ett duck train mitt på vägen och OBOY vad sakta de gick förbi och det roliga var att tåget inte tog slut. Såååååå söta men irriterande :)


Jag vet inte om ni ser de söta ankorna eller vad de egentligen kallas..



Kommentarer
sarah

SÅ SÖTA!

2011-08-15 @ 22:24:49
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: